مرکز سفارش جاحبوباتی پلاستیکی

جاحبوباتی پلاستیکی از جمله پرکاربردترین وسایل برای نظم دادن به کابینت ها در هر آشپزخانه است. تنوع طرح، رنگ، شکل و اندازه‌ی این ظروف به قدری زیاد است که شما می‌توانید با قرار دادن مواد غذایی خود داخل این ظروف زیبا برای همیشه آشپزخانه و کابینت های خود را از آشفتگی نجات داده و از دیدن آراستگی و مرتب بودن آنها لذت ببرید. مرکز سفارش جاحبوباتی یکی از بزرگترین مراکز پخش و فروش عمده‌ی این محصول است که جدیدترین و زیباترین مدلهای جاحبوباتی پلاستیکی را به بازار عرضه کرده‌است.

مرکز سفارش جاحبوباتی پلاستیکی

راهنمای انتخاب جاحبوباتی پلاستیکی

راهنمای انتخاب جاحبوباتی پلاستیکی اگر شما قصد خرید یک جا حبوباتی پلاستیکی دارید بهتر است به این نکات توجه کنید.

  • در هنگام خرید جاحبوباتی به سایز، ارتفاع و شکل هندسی آن دقت کنید و آن را با توجه به فضای کابینت و آشپزخانه خود انتخاب کنید. اگر فضای کمی دارید مدل هایی را انتخاب کنید که به راحتی در کابینت جا می‌گیرند و هنگام قرار دادن کنار یکدیگر به خوبی در کنار هم چفت شوند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند.
  • اگر تمایل دارید محتویات ظرف شما قابل مشاهده باشد بهترین گزینه ظروفی است که با پلاستیک شفاف کریستالی تولید شده است، که در این صورت اگر داخل آن را با خشکبار و تنقلات خوشمزه پرکنید حتی می‌توانید آن را به حالت رو میزی استفاده کنید و جلوه‌ی بهتری به آشپزخانه خود بدهید.
  • سبک بودن ظروف حبوبات پلاستیکی کار شما را برای حمل و جابجایی آن آسان تر می کند. همچنین این با استفاده از این ظروف نگرانی از بابت شکستن و یا آسیبهای ناشی از وارد شدن ضربه به آنها ندارید.
  • دقت کنید اگر از جا حبوباتی استفاده میکنید که درب آن از بالا باز می شود دهانه آن به اندازه کافی گشاد باشد تا موقع ریختن مواد در آن احتمال ریخت و پاش وجود نداشته باشد. همچنین به مکانیزم باز و بسته شدن آن دقت کنید و مطمئن شوید درب ظرف به خوبی بسته می‌شود و مانع نفوذ هوا، رطوبت و حشرات به داخل ظرف می‌شود.
  • برای بسیاری از افراد ست کردن ظروف حبوبات با بقیه وسایل اهمیت دارد. به همین دلیل با توجه به تنوع بالای این محصولات به هماهنگی طرح، رنگ و شکل آن با سایر ظروف خود دقت کنید.
  • برای افرادی که بسیار تنوع طلب هستند و تمایل دارند خیلی زود مدل های جدید این محصول را خریداری کنند، انتخاب یک جاحبوباتی پلاستیکی ارزان بهترین گزینه است.
  • در هنگام خرید این ظروف بسته به اینکه می‌خواهید چه مواد غذایی داخل آن قرار دهید گنجایش مورد نظر خود را انتخاب کنید. به این منظور می‌توانید چند سایز مختلف و یا چند ظرف با یک سایز استفاده کنید این امر فقط به شما و نوع استفاده شما بستگی دارد.
  • هر مدل جا حبوباتی که استفاده میکنید دقت کنید هنگام شست و شو شما را به زحمت نیندازد مثلاً ظروف مکعبی با وجود اینکه جای کمتری می گیرند برای شستن گوشه ها و زاویه های آن زمان بیشتری نیاز دارید. همچنین برخی مدل ها امکان قرار دادن در ماشین ظرفشویی را ندارند.

انواع مدل های جاحبوباتی پلاستیکی

انواع مدل های جاحبوباتی پلاستیکی جاحبوباتی پلاستیکی مدل های مختلفی دارد که هر کس بنابه سلیقه و نیاز خود می‌تواند اقدام به انتخاب آنها کند. در یک طبقه بندی کلی می توان بر اساس چگونگی نحوه‌ی خروج مواد از داخل این ظروف آنها را به سه گروه تقسیم بندی کرد:

  • جاحبوباتی درب از بالا: در این مدل که رایجترین نوع جاحبوباتی است. درب محصول بالای ظرف قرار گرفته و به صورت فشاری، پیچی یا چفتی عمل می‌کند. شکل ظاهری این مدل عموما به صورت استوانه یا مکعب است.
  • جاحبوباتی شیردار: این نوع از جاحبوباتی که چندسالی است تولید و طرفداران زیادی پیدا کرده است این مزیت را دارد که نیازی به بلند کردن ظرف برای تخلیه محتویات آن نیست و به خاطر وجود یک دریچه در قسمت پایین با پیچاندن شیر مواد از آن خارج می‌شود. این جاحبوباتی به دو شکل دیواری و رومیزی طراحی شده است.
  • جاحبوباتی کشویی: این نوع از جاحبوباتی برای آن دسته از افرادی که فضای کمی در کابینت ها در اختیار دارند گزینه‌ی مناسبی است و در نظم دهی فضای آشپزخانه بسیار موثر است. ضمن اینکه انواع سه کشو و چهار کشو از این مدل موجود است.

جاحبوباتی پلاستیکی از لحاظ جنس پلاستیک به کار رفته در آن نیز مدل های مختلفی دارد. با وجود اینکه مدتهای زیادی است در تولید این محصول از پلاستیک مات در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده شده است . اما در حال حاضر استفاده از پلاستیک شفاف و کریستالی در همه‌ی مدل های این ظروف علاقمندان بیشتری دارد . این موضوع هم به خاطر طراحی زیبای خود ظروف و هم به خاطر دیده شدن محتویات جاحبوباتی است.

سایز مختلف جاحبوباتی پلاستیکی

سایز مختلف جاحبوباتی پلاستیکی جاحبوباتی صرفا برای نگهداری از حبوبات نیست و انواع مواد غذایی را هم می‌توان در آن نگهداری کرد. به همین علت سایز بندی های این محصول بسیار متفاوت است. گنجایش جا حبوباتی در حالت استاندارد با واحد لیتر اندازه گیری می‌شود. ولی معمولا سایز این جاحبوباتی ها طوری طراحی شده که حداقل یک کیلوگرم از حبوبات در آن جا شود. و ارتفاع آن به اندازه ای است که در کابینت های معمولی به راحتی جا می‌شود.

به طور معمول در سرویس وسایل پلاستیکی آشپزخانه،این محصولات در سه یا چهار سایز ارائه می‌شوند.بسته به اینکه شما چه استفاده‌ای از این ظروف می‌کنید و یا اینکه خانواده شما چقدر حبوبات مصرف می‌کند می‌توانید یک جاحبوباتی پلاستیکی بزرگ یا کوچک یا مجموعه ای از چند سایز مختلف برای خود تهیه کنید تا زیبایی و نظم آشپزخانه خود را دوچندان کنید.

توزیع کننده جاحبوباتی پلاستیکی

توزیع کننده جاحبوباتی پلاستیکی وجود مدل های جاحبوباتی پلاستیکی جدید و متنوع در مراکز فروش پلاسکو و فروشگاههای لوازم خانگی ارتباط مستقیمی با فعالیت توزیع کنندگان این محصولات دارد. به همین علت توزیع کننده جاحبوباتی تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین و آسانترین راه را برای عرضه آن انتخاب کند.

بنابراین امکان ارتباط مستقیم با تولید کننده را برای خریداران ایجاد کرده است و مشتریان از این طریق می‌توانند علاوه بر اینکه جاحبوباتی را با قیمت مناسبتری خریداری می‌کنند، امکان دسترسی به محصولات متنوع تر و حق انتخاب بیشتر داشته باشند. ضمن اینکه توزیع کننده تدابیری اتخاذ کرده است تا شما اطمینان لازم را نسبت به کیفیت بالای این محصولات به دست آورید.

متقاضیان این محصول می‌توانند ابتدا مدل های مدنظر خود را از طریق سایت انتخاب کنند و سپس در مورد قیمت،مراحل ثبت سفارش و چگونگی ارسال آن با کارشناسان فروش به توافق برسند.

1

  1. یکی از دلایلی که به نظرم جا حبوباتی پلاستکی بهتر از شیشه ایه، اینه که کار باهاش آسون تره و استرس سر خوردن از دست و شکستن وجود نداره. کلا وجود جا حبوباتی تو هر آشپزخونه ای واجبه چون به آشپزخونه نظم میده.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما