مراکز پخش سبد میوه پلاستیکی

قابلمه استیل غفاری یکی از محصولاتی می باشد که در سایز های متفاوت و در ضخامت های مختلف برای نگهداری از میوه ها تولید شده است،این سبد ها باعث سهولت در کار باغداران شده است، در زمان های قدیم‌که این سبد ها وجود نداشت باغداران با استفاده از گونی میوه های خود را برداشت می کردند، اما امروزه مراکز پخش سبد میوه پلاستیکی این محصولات را در کل کشور پخش می کنند.

مراکز پخش سبد میوه پلاستیکی

مشخصات سبد میوه پلاستیکی

مشخصات سبد میوه پلاستیکی از مشخصات سبد میوه ی پلاستیکی می شود گفت این محصولات در قالب بندی های مناسب و استاندارد تولید شده اند، به همین دلیل کاملا هم تراز هستند و بسیار جادار اند، علاوه بر این اینگونه محصولات با مواد اولیه ای از جنس پلاستیک تولید شده اند، پلاستیکی که به عنوان مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مرغوب می باشد، به همین جهت است که محصول نهایی بسیار با کیفیت است و مقاومت بالایی دارد.

علاوه بر این این محصولات استحکام بالایی دارند و جنس رسته هایشان هم بسیار با کیفیت است، به همین جهت تحمل وزن میوه را دارند و زمانی که سبد پر از میوه شود، دسته های سبد باز هم استحکام بالایی دارند و به هیچ عنوان نمی شکنند. از دیگر مشخصاتش می توان گفت این محصولات در سایز های متفاوت و با ضخامت های متفاوت تولید شده است، مثلا سبدی که برای میوه ی پرتقال و سیب تولید شده است، به گونه ای می باشد که می توان چند لایه در آن میوه را چیند.

اما سبدی که برای میوه های تابستانه ای مانند هلو و شلیل و یا آلو تولید شده لست، سایز کوچک تری دارد و فقط می توان در این سبد ها یک لایه میوه گذاشت، و این به علت نوع میوه و نرم بودنش می باشد، زیرا اگر مانند پرتقال اینگونه میوه ها را روی هم چید باعث می شود تا میوه خراب شود و له و خمیر شود. سبد سبزی پلاستیکی هم نوع دیگری از این سبد ها می باشد. مشخصات این‌محصولات کمک می کند تا در هنگام خرید آن نگرانی از بابت جنس آن داشته باشید. .زیرا اطلاعات کاملی از این مقاله دریافت می کنید تا در حین خرید سرتان کلاه نرود و جنس بی کیفیت را به شما بدهند.

انواع مدل های سبد میوه پلاستیکی

انواع مدل های سبد میوه پلاستیکی انواع مدل های سبد میوه پلاستیکی بسیار زیاد می باشند، مانند: سبد پلاستیکی سبزی، سبد پلاستیکی پرتقال، سبد پلاستیکی شلیل ، سبد پلاستیکی کیوی. این محصولات در سایز های متفاوتی تولید شده است، مانند سبد پلاستیکی چهار کیلویی و یا سبد پلاستیکی هفت کیلویی و یا سبد پلاستیکی بیست کیلویی. سبد پلاستیکی بیست کیلویی برای پرتقال ها مورد استفاده قرار می گیرد، این سبد مقاومت بالایی دارد و از جنس پلاستیک با دوام‌ می باشد و علاوه بر این، اینگونه سبد ها کیفیت بالایی دارند.

سبد پلاستیکی سی کیلویی هم وجود دارد، اینگونه سبد ها، سبد های کاهو می باشند و دارای منافذ بسیار بالا می باشد، اینگونه محصولات همه از جنس های ضخیم تولید شده اند و تحمل وزن میوه را دارد. نوع دیگری از سبد وجود دارد که کفی اش کاملا پوشیده است، اینگونه سبد ها برای سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار با استحکام هستند،علاوه بر این این محصولات به گونه ای تولید شده اند که به میوه آسیبی نمی رساند.

زیرا دارای روزنه هایی هستند که می تواند باعث عبور جریان هوا شوند، به همین جهت از پوسیدن میوه ها جلوگیری می کند. سبد پلاستیکی ارزن می باشد، این سبد ها قیمتی مقرون به صرفه دارند. این سبدی ها برای انواع میوه های کوچک و بزرگ تولید شده اند. در این مقاله در مورد انواع مدل های سبد میوه و یا همان جعبه ی میوه مطالبی با ارزش را بیان کرده ایم.

رنگبندی سبد میوه پلاستیکی

رنگبندی سبد میوه پلاستیکی حال می خواهیم در مورد رنگبندی سبد میوه پلاستیکی برای شما مطالبی را ارائه دهیم. این گونه سبد ها در تنوع رنگی متفاوتی تولید شده اند، مانند: سبد پلاستیکی قرمز، آبی، زرد، سبز و قهوه ای ، نارنجی، مشکی و سبز پر رنگ و یا کم رنگ. همانطور که مشاهده کردید رنگبندی این محصولات بسیار زیاد می باشد و رنگبندی آن موجب شده تا مورد توجه ی اکثر خریداران قرار بگیرد،این‌گکنه محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند، زیرا علاوه بر اینکه بسیار کاربردی هستند، به مواد اولیه ی بسیار مرغوب تولید شده اند.

سبد پلاستیکی باکیفیت باید رنگش ثابت باشد تا با شستشو رنگش از بین نرود، علاوه بر این، اینگونه محصولات به گونه ای طراحی و تولید شده اند که جای زیادی را اشغال نمی کنند. این‌گونه سبد ها در رنگ بنفش هم‌تولید شده اند که بسیار زیبا و خوش رنگ هستند. سبد پلاستیکی میوه بسیار کاربردی و ضروری می باشد،این‌ محصولات به این دلیل در رنگ بندی زیاد تولید شده است تا باعث زیبا تر شدن قفسه ی مراکز فروش شود.

این محصولات به شکل تک رنگ تولید می شوند و بسیار با کیفیت هستند، علاوه بر این باید بگوییم این محصولات به دلیل اینکه کیفیت بالایی دارند بسیار مستحکم هستند. اما بهتر است که بگوییم سبدی برای میوه های سنگین و آب داری مثل پرتقال تولید شده اند کیفیت بالایی دارند و ضخیم تر هستند، زیرا باید حجم زیادی از این محصولات را تحمل کنند، اما سبدی میوه های کم وزن ضخامت کمتری دارد.

سفارش مستقیم سبد میوه پلاستیکی

سفارش مستقیم سبد میوه پلاستیکی شما عزیزان می توانید این‌ محصولات با با مراجعه ی مستقیم به مراکز فروش اقدام به خرید این محصولات در سطح عمده کنید. اما اگر نمی توانید این محصولات را به شکل حضوری خریداری کنید، یا در محل زندگی تان همچنین مراکزی وجود دارد و یا دور است و یا دقت کافی را برای خرید ندارید، می توانید این محصولات را از طریق سفارش مستقیم سبد میوه پلاستیکی به مراکز فروش خریداری کنید.

سفارش سبد میوه پلاستیکی کمک می کند تا اسن‌محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید و یا بتوانید با کم‌ترین هزینه و کم‌ترین زمان اقدام به خرید سبد پلاستیکی میوه با کیفیت کنید. اینگونه سبد ها کاربرد بسیار زیادی دارند و فقط برای نگهداری از میوه تولید نشده اند،همانطور که می دانید این‌محصولات جعبه های سبدی شکل هستند و دارای سوراخ های متعددی می باشند.

به همین جهت بسیار کاربردی هستند و می توانند در مرغداری ها و یا در صنایع کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرند. این گونه قابلمه استیل نیولایف با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید شده اند و توسط تولید کنندگان با انصاف ایرانی تولید می شوند. تولید کنندگان ایرانی برای تولید این محصول همواره از مواد با ارزش استفاده می کنند تا محصول نهایی شان بسیار با کیفیت باشد. اینگونه محصولات کیفیت بالایی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما