لیوان یکبار مصرف فانتزی با قابلیت بازیافت در محیط زیست

لیوان یکبار مصرف فانتزی با قابلیت بازیافت در محیط زیست از ظروف نوین می باشد که به دلیل دوستدار بودن محیط زیست از طرفداران و مصارف بالایی بهره مند شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

لیوان یکبار مصرف فانتزی با قابلیت بازیافت در محیط زیست

لیوان یکبار مصرف فانتزی

لیوان یکبار مصرف فانتزی لیوان یکبار مصرف فانتزی از ظروف پر مصرف می باشد که در استفاده آن بسیار گسترده می باشد و تقریبا در هر مکانی به چشم می خورد؛ نمونه های فانتزی از طراحی روز و مدرن برخوردار بوده که زیبایی و جلوه خاصی به این محصول بخشیده است.

لیوان های فانتزی برای انواع نوشیدنی های گرم و سرد مناسب می باشد و در برابر حرارت بسیار مقاوم می باشد؛ با تماس نوشیدنی های داغ هیچ تغییری در ماهیت آن به وجود نمی آورد و از مواد طبیعی و سالم تهیه شده است.

لیوان های یکبار مصرف به دلیل وزن بسیار ناچیز و سبکی که دارند برای مسافرت و گردش مناسب بوده و فضای بسیار کمی نیز اشغال می کنند؛ همچنین برای مجالس و مهمانی ها کاربرد بسیار ویژه ای دارد و دیگر نیازی به شستشو ندارند، پس از استفاده می توان آنها را دور ریخت.

لیوان های فانتزی از طراحی بسیار خاص بهره مند می باشند که در عین حال ساده و شیک بوده و بسیار مدرن می باشد؛ دارای جنس بسیار عالی است که از مواد سالم مانند محصولات گیاهی یا پلیمر برای تهیه آن بهره گرفته شده است.

قابلیت چاپ و رنگ آمیزی دارند که بر سطح بیرونی دیوار اعمال می شود و زیبایی آن را مضاعف می کند؛ این قابلیت موجب شده تا شرکت ها برای تبلیغات خود از طراحی لوگو بر روی لیوان های یکبار مصرف استفاده کنند که بسیار تاثیرگذار می باشد.

از نظر ابعاد، ارتفاع و گنجایش دارای تفاوت و تنوع هستند که در این میان لیوان های رایج و معمول دارای ظرفیت 200 سی سی هستند که برای یک فرد بزرگسال مناسب می باشد.

لیوان های فانتزی علاوه بر این که زیبا و شیک هستند یک پذیرایی بسیار راحت را برای مجالس شما به وجود می آورند و مهمانی های شما را بسیار شیک و مدرن جلوه می دهند؛ بنابراین می توانید آن را جایگزین لیوان های شیشه ای کنید که نیازی به نگهداری ندارد.

با توجه به وزن سبکی که دارد می توان تعداد زیادی از آن را درون سینی چید که فشاری به فرد حین حمل سینی وارد نمی کند و همچنین اندازه های کوچک تری نسبت به لیوان های چند بار مصرف دارند.

برخلاف این که سبک هستند و جنس نازکی دارند ولی در برابر فشار بسیار مقاوم بوده و با قرار گرفتن در دست و وارد کردن فشار بر آن دچار ترک و شکستگی نمی شود و ظاهر و ساختار خود را حفظ می کند.

لیوان های یکبار مصرف فانتزی برای منزل، کافه، رستوران، هتل، ادارات و… بسیار مناسب است و استفاده از روز به روز رواج بیشتری پیدا می کند؛ حتی برای محل کار نیز بسیار کاربرد دارد و حمل بسیار راحتی دارد.

برخلاف نامی که این محصول دارد می توان در صورت نیاز آن را مجدد استفاده نمود که قابلیت شستشو دارد و به دلیل بافت و جنس فوق العاده آن می باشد؛ بنابراین در بیرون از منزل می توانید چندین بار در صورت لزوم از آن استفاده کنید.

این ظروف در دو مدل شفاف و رنگی تولید شده است که انتخاب آن کاملا سلیقه ای می باشد و از تنوع رنگ بسیار بالایی بهره مند می باشد؛ مطابق با تم مجلس خود می توانید رنگ مورد نظر را تهیه کنید، برای جشن تولد بسیار مناسب است.

برخی از مدل های جدید لیوان دارای درب هستند که هم به زیبایی و کیفیت آن افزوده است هم این که به محافظت از محتویات درون لیوان می پردازد؛ به این ترتیب از نظر بهداشتی بهتر از مدل های بدون درب است و امنیت غذایی و بهداشتی نوشیدنی را تامین می کند.

از دیگر جنس های لیوان فانتزی یکبار مصرف می توان لیوان های کاغذی را نام برد که استحکام بسیار بیشتری نسبت به لیوان های پلاستیکی دارند؛ این محصول کاملا قابل بازیافت بوده و هیچ ضرری برای طبیعت در پی ندارد.

در دسته محصولات دوستدار محیط زیست قرار می گیرد که دوباره وارد چرخه تولید می شود و به کاهش میزان زباله ها کمک فراوانی می کند؛ بهتر است که از این نوع لیوان استفاده کنید تا سلامت خود و جامعه را تضمین کنید و با خیال آسوده و آرامش فراوان به سرو نوشیدنی خود بپردازید.

لیوان های کاغذی از داغ شدن دست حین سرو نوشیدنی جلوگیری می کند و حرارت را به پوست منتقل نمی کند؛ در این بین لیوان های گیاهی نیز وجود دارند که از نظر بازیافت و کیفیت در سطح لیوان های کاغذی هستند و طرفداران زیادی دارند.

ضخامت بسیار مناسبی دارند که حرارت را به پوست منتقل نمی کند و علاوه بر آن میزان استحکام و دوام آن را بسیار افزایش داده است؛ دارای لبه های صاف و نرم می باشد که نوشیدن را با سهولت همراه می کند.

از آنجایی که استفاده لیوان های یک بار مصرف امروزه بسیار رواج پیدا نموده است تنوع طرح و رنگ آن نیز بسیار افزایش یافته و می توان به راحتی از بین صدها طرح مدل مورد نظر خود را انتخاب کرد.

برخی از لیوان ها دارای طرح های کودکان می باشند که برای بچه ها مناسب بوده و به این ترتیب می توان آنها را ترغیب کرد تا نوشیدنی های خود را بخورند و کار را برای والدین بسیار راحت نموده است.

امروزه لیوان هایی طراحی شده است که از نظر شکل هندسی نیز دارای تنوع می باشند و می توان از نمونه های مدرن آن لیوان های سه گوش را نام برد که طراحی بسیار خاص و چشمگیری دارند و لیوان هایی که شبیه جام هستند.

در این سایت به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی کشور انواع لیوان های یکبار مصرف فانتزی در طرح و مدل های گوناگون به فروش می رسد؛ روش فروش به صورت عمده بوده که قیمت های بسیار مناسبی را به خود اختصاص داده و خرید را برای مشتریان لذت بخش نموده است.

کیفیت بسیار بالایی در محصولات وجود دارد که بسیار بادوام هستند و خریداران عزیز می توانند با فراغ بال این محصولات را تهیه کنند؛ بخش بسیار بزرگی از تولیدات داخلی روانه بازار بین المللی می باشد که کشورهای همسایه را می توان از بزرگترین مصرف کنندگان و خریداران گرامی آن نام برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما