قیمت خرید سبد سینک پلاستیکی

یکی از محصولات پلاستیکی مورد استفاده در آشپزخانه در قسمت سینک آشپزخانه سبد سینک پلاستیکی است، این سبد در طرح ها و رنگ های متنوع در کارخانه های تولید کننده محصولات پلاستیکی تولید شده و به بازار عرضه می شود، شما می‌ توانید از سبدهای پلاستیکی برای شستشوی انواع میوه ها و همچنین سبزیجات استفاده کنید بدین ترتیب میوه ها و سبزیجات شما در تماس مستقیم با سینک قرار نمی‌ گیرند و احتمال آلودگی آنها به شدت کاهش می یابد، با استفاده از این سبدها می توانید به راحتی عمل شستشو آنها را انجام دهید، برای اطلاع از قیمت خرید سبد سینک می توانید با مرکز اصلی عرضه محصولات پلاستیکی تماس بگیرید.

قیمت خرید سبد سینک پلاستیکی

مواد اولیه برای تولید سبد سینک پلاستیکی

مواد اولیه برای تولید سبد سینک پلاستیکی جنس سبدهای سینکی که تولید می‌ شوند اکثرا از پلاستیک است، کارخانه‌ های تولید کننده این سبدها از مواد اولیه مخصوصی برای تولید انواع محصولات پلاستیکی خود بخصوص سبدهای سینک استفاده می نمایند، در ادامه این بخش مواد اولیه مهم به کار رفته در تولید این محصولات را ذکر می نماییم تا بیشتر با روند تولید این محصولات آشنا شوید.

  • در ساخت انواع محصولات پلاستیکی از جمله سبدهای پلاستیکی از پلی اتیلن استفاده می شود، پلی اتیلن به کار رفته در این محصولات انواع مختلفی دارد، هر کدام از این پلی اتیلن ها نام مخصوص به خود را داشته و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند.
  • اکثرا در تولید سبد پلاستیکی سینک از پلی‌ اتیلن سنگین استفاده می‌ شود، نوع دیگری از پلی اتیلن مورد استفاده در تولید این محصولات پلی‌ اتیلن تزریقی است که موارد کاربرد بسیار فراوانی دارد.
  • مواد اولیه به کار رفته در تولید محصولات پلاستیکی آشپزخانه از جمله سبدهای پلاستیکی سینک باید بهداشتی و مطمئن باشند تا با خیال راحت بتوان از آنها استفاده کرد، این مواد اولیه می توانند قابل بازیافت باشند بدین ترتیب استفاده از این مواد آسیب چندانی به محیط زیست وارد نمی نماید.

طرح های مختلف سبد سینک

طرح های مختلف سبد سینک اگر سری به بازار عرضه محصولات پلاستیکی بزنید مشاهده خواهید نمود که انواع سبدهای سینک پلاستیکی با طرح های مختلف و متنوع در بازار موجود هستند، شما با توجه به مدل سینک ظرفشویی خود می توانید هر کدام از این طرح ها را انتخاب کرده و استفاده نمایید، در ادامه مهمترین طرح های مختلف این سبدها را ذکر کرده و شما را بیشتر با آنها آشنا خواهیم ساخت.

  • سبدهای پلاستیکی با توجه به اشکال رایج انواع سینک ها طراحی و تولید می‌ شوند، این سبدها اغلب به شکل مستطیل و مربع هستند.
  • منافذ موجود بر روی سبدهای سینک می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، در برخی از طرح‌ های این سبدها منافذ ریز بوده و در برخی از طرح‌ ها نیز منافذ درشت تر هستند، این منافذ می‌ توانند به شکل دایره یا مربع باشند البته در برخی از طرح های جدید سبد سینک از منافذ راه‌ راه درشت و ریز استفاده می شود.

سفارش کلی سبد سینک پلاستیکی

سفارش کلی سبد سینک پلاستیکی خریداران عمده سبد سینک پلاستیکی می‌ توانند برای سفارش کلی این محصول به مراکز عرضه محصولات پلاستیکی اعتماد کرده و از طریق آنها به صورت بدون واسطه با قیمت درب کارخانه این محصولات پلاستیکی پرکاربرد را تهیه نمایند.

برای آنکه بتوانید سفارش سریع و آسان انواع سبد سینک پلاستیکی ارزان را تجربه کنید بهتر است از روش سفارش اینترنتی استفاده کنید در این صورت می توانید انتخاب خود را با دقت و حوصله بیشتر و همچنین اتلاف وقت و هزینه کمتر انجام دهید.

شما مشتریانی که قصد تهیه عمده انواع سبدهای پلاستیکی مخصوص سینک را دارید از طریق مرکز عرضه محصولات پلاستیکی ما می توانید سبد سینک ظرفشویی پلاستیکی مرغوب و درجه یک را که به صورت بهداشتی و در شرایط استاندارد تولید شده است با قیمت عمده مناسب تهیه کنید، تمام محصولات ما به دلیل دارا بودن مرغوبیت بالا از محصولات صادراتی محسوب می‌ شوند، این محصولات اکثرا به کشورهای همسایه که بزرگترین خریداران محصولات ما هستند عرضه می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما