سفارش دهنده سطل پلاستیکی عمده

امروزه استفاده از ظروف پلاستیکی بسیار رواج پیدا کرده است. از انواع محصولات پلاستیکی می توان به ظروف پلاستیکی، لیوان یکبار مصرف و سطل پلاستیکی اشاره نمود. فروش سطل پلاستیکی عمده با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی بسیار مناسب صورت می گیرد. شما می توانید برای سفارش این محصول بسیار کاربردی با ما در ارتباط باشید.

سفارش دهنده سطل پلاستیکی عمده

انواع مدل های سطل پلاستیکی

انواع مدل های سطل پلاستیکی سطل پلاستیکی و لیوان پلاستیکی رنگی محصولی بسیار کاربردی می باشد که در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود. هم چنین این محصول دارای حجم های متفاوتی نیز می باشد. به طور کلی می توان سطل های پلاستیکی را به دو دسته تقسیم کرد سطل پلاستیکی درب دار و سطل پلاستیکی بدون درب. سطل پلاستیکی در ابعاد مختلف تولید می شود که از انواع آن می توان به سطل پلاستیکی کوچک، متوسط و بزرگ اشاره نمود. هم چنین در یک دسته بندی دیگر می توان سطل ها را از لحاظ شکل ظاهریشان دسته بندی کرد که از این نظر نیز به چهار دسته تقسیم می شوند دایره ای، بیضی، مستطیل، مربع.

یکی دیگر از راه های دسته بندی کردن سطل های پلاستیکی بر حسب کاربرد آن ها می باشد که به تعدادی از آن ها اشاره می نماییم:

  • سطل پلاستیکی برنج: این نوع سطل در اوزان 5 تا 40 کیلو گرمی تولید می شود.
  • سطل ماست: یکی از اصلی ترین موادی که می توان برای نگهداری آن از سطل پلاستیکی استفاده کرد ماست می باشد.
  • سطل رنگ: این محصول نیز معمولا در حجم های 5 تا 10 لیتری تولید می شود.
  • سطل گریس: برای نگهداری گریس معمولا از سطل های 0.5 یا 1 لیتری استفاده می شود.

در مجموع می توان گفت که سطل پلاستیکی صنعتی پر کاربرد ترین نوع این محصول می باشد که می توان از آن در مشاغل مختلفی استفاده کرد و نیاز خود را برطرف نمود.

راهنمای انتخاب سطل پلاستیکی

راهنمای انتخاب سطل پلاستیکی همانگونه که گفتیم محصولات پلاستیکی امروزه بسیار پرکاربرد می باشند و در مشاغل مختلف و مکان های مختلف می توان از آن ها استفاده نمود. برای انتخاب یک سطل پلاستیکی مناسب ابتدا باید به این نکته توجه کرد که شما برای چه نوع کاربردی می خواهید از این محصول استفاده نمایید. بسته به نیاز خود باید سطل پلاستیکی با حجم مناسب را انتخاب نمود. به عنوان مثال برای نگهداری رنگ سطل های پنج لیتری مناسب می باشد. یا برای نگهداری برنج از سطل های ده کیلو گرمی استفاده می شود.

پس از آن که شما حجم سطل خود را انتخاب نمودید باید به سنجش کیفیت سطل پلاستیکی بپردازید. سطل مورد نظر باید دارای ضخامت مناسبی باشد تا به سادگی با برخورد و ضربه دیدن دچار شکستگی و آسیب نشود. هم چنین یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید سطل پلاستیکی باید به آن توجه کرد این است که توجه شود تا سطل خریده شده دارای سوراخ و شکستگی نباشد.

در انتخاب سطل پلاستیکی معمولا بهتر است رنگ های روشن تر را انتخاب نمایید زیرا اگر سطل شما دارای رنگ تیره باشد می تواند در صورت قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم آفتاب دچار سوختگی و آسیب شود. تنوع رنگ های این محصول بسیار زیاد می باشد در نتیجه شما می توانید بسته به سلیقه خودتان رنگ دلخواه را انتخاب نمایید. همانگونه که گفتیم سطل های پلاستیکی در اشکال مختلفی تولید می شوند که انتخاب آن کاملا سلیقه ای می باشد و با توجه به نوع ماده ای که می خواهید درون سطل پلاستیکی از آن نگهداری نمایید متفاوت باشد.

بهتر است در هنگام خرید سطل پلاستیکی به درب دار بودن آن توجه نمایید در اکثر موارد لازم است تا برای نگهداری محصولات خود از ظرفی درب دار استفاده نمایید تا آسیبی به مواد درون ظرف وارد نشود و هم چنین از درون ظرف بیرون نریزد. باید توجه شود که درب سطل پلاستیکی باید کاملا با خود سطل هم اندازه باشد و نه کوچکتر باشد نه بزرگتر. درب سطل پلاستیکی باید به گونه ای باشد که با ضربه ای ساده باز نشود هم چنین بستن آن کار دشواری نباشد.

در مجموع بهترین کار برای خرید سطل پلاستیکی باکیفیت مراجعه به فروشنده ای معتبر و خوشنام می باشد. شرکت ما این محصول را با کیفتی مثال زدنی و بسیار بالا تولید کرده است که دارای تمام استاندارد های لازم می باشد و کاملا نیاز شما را از یک سطل پلاستیکی مرغوب مرتفع می سازد.

سایز انواع سطل پلاستیکی

سایز انواع سطل پلاستیکی به طور کلی سطل های پلاستیکی دارای سه سایز مختلف می باشد که از هر کدام در مصارف مختلفی استفاده می شود. از انواع سایز بندی سطل پلاستیکی می توان به کوچک، متوسط و بزرگ اشاره نمود. از سطل پلاستیکی کوچک می توان برای نگهداری محصولاتی مانند ماست، خامه، پاستیل یا عسل استفاده کرد. سطل پلاستیکی متوسط یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده به عنوان سطل زباله می باشد. هم چنین از این محصول می توان برای نگهداری انواع رنگ، تینر و موارد مشابه استفاده کرد.

سطل های بزرگ نیز مصارف فراوانی دارند که می توان به نگهداری برنج، رب فله و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. شما می توانید بسته به نیاز خود سطل مناسب را انتخاب کرده و سفارش دهید . شرکت ما این محصول را از کوچکترین سایز تا بزرگترین نوع آن تولید کرده و در اختیار شما مصرف کنندۀ محترم قرار می دهد.

مرجع فروش سطل پلاستیکی عمده

مرجع فروش سطل پلاستیکی عمده شرکت ما مرجع فروش سطل پلاستیکی عمده می باشد. از آن جا که این محصول به صورت عمده به فروش می رسد قیمتی بسیار پایین تری نسبت به نمونه های موجود در بازار دارد. شما می توانید با هزینه ای پایین به محصولی با کیفیت و مرغوب را به تعداد بالا سفارش دهید. فروش این محصول به صورت اینترنتی صورت می گیرد. فروش آنلاین نسبت به فروش حضوری بسیار مناسب تر می باشد. با خرید آنلاین دیگر نیازی به خروج از منزل خود ندارید شما می توانید به سادگی محصولات مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین محصول را از بهترین تولید کننده تهیه نمایید.

شرکت ما با حذف واسطه ها این محصول را به شکل مستقیم از تولید کننده به دست شما می رساند. این امر باعث شده تا هزینه های ارزش افزوده حذف شود و در بسیاری از مخارج شما صرفه جویی شود. برای سفارش این محصول تنها کافی است به سایت ما مراجعه نمایید و در بخش مربوطه اطلاعات خود را ثبت کنید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار می کنند و سفارش شما را ثبت می نمایند. سفارش شما در اولین فرصت درب منزلتان به شما تحویل داده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما