تولید کننده کاسه یکبار مصرف درب دار

بازار کاسه یکبار مصرف درب دار در مدت زمان نسبتاً کوتاهی رونق گرفته است. زیرا این محصولات نسبت به سایر ظروف یکبار مصرف پلاستیکی مزایای زیادی دارند. لازم به ذکر است که توزیع ظروف یکبار مصرف سبزیجات از نظر اندازه و ظاهر با تنوع بالایی انجام می شود; بیشتر این کاسه ها با درب طراحی شده اند و این بر مزایای استفاده از آنها می افزاید.

تولید کننده کاسه یکبار مصرف درب دار

کاربرد کاسه یکبار مصرف درب دار

کاربرد کاسه یکبار مصرف درب دار

نه تنها کاسه ها بلکه تمامی ظروف یکبار مصرف را نیز می توان بر اساس جنسشان دسته بندی کرد. کاسه های یکبار مصرف را می توان از پلاستیک، کاغذ یا مقوا درست کرد. از کاسه های یکبار مصرف برای سرو انواع خورش ها، سوپ ها و غذاهای سرد و گرم استفاده می شود. بسته به نوع کاسه، کاربرد آن نیز مشخص می شود.

مثلا کاسه یکبار مصرف آش برای سرو غذای داغ مناسب نیست. در عوض از کاسه های کاغذی یا مقوایی برای این منظور استفاده می شود. لازم به ذکر است که کاسه های یکبار مصرف نیز بر اساس حجم و سایز طبقه بندی می شوند. برخی از انواع کاسه یکبار مصرف بر اساس حجم آنها عبارتند از: کاسه یکبار مصرف 180 سی سی کاسه یکبار مصرف 200 سی سی کاسه یکبار مصرف 250 سی سی کاسه یکبار مصرف 300 سی سی کاسه یکبار مصرف 350 سی سی کاسه یکبار مصرف 500 سی سی کاسه یکبار مصرف 750 سی سی کاسه یکبار مصرف 1000 سی سی

کاسه یکبار مصرف رنگی توسط دستگاه های پیشرفته با در نظر گرفتن مواد اولیه محصول تولید می شوند. ایران نیز یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف می باشد. جالب است بدانید که برخی از ظروف یکبار مصرف را ظروف pp نیز می نامند. کلمه pp مخفف پلی اتیلن است. ظروف ساخته شده از مواد اولیه پلی اتیلن را ظروف pp می نامند.

هر کدام از این کاسه ها ارتفاع و قطر خاصی دارند که در نهایت حجم آن را مشخص می کند. به عنوان مثال تولید کاسه یکبار مصرف 250 سی سی دارای ارتفاع 48 میلی متر و قطر 98 میلی متر و یا کاسه 500 سی سی دارای ارتفاع 51 میلی متر و قطر 138 میلی متر می باشد. حال با توضیحات تکمیلی که دادیم متوجه شدید که هر کدام از کاسه های بالا برای چیست. مثلاً کاسه های کوچکتری برای سرو ماست و ترشی تولید می کنند یا از کاسه های 500 سی سی برای خوردن سوپ و خورش استفاده می کنند.

راهنمای انتخاب کاسه یکبار مصرف

راهنمای انتخاب کاسه یکبار مصرف

ممکن است یک مهمانی یا مراسمی پیش رو داشته باشید و باید از همه دوستان، آشنایان یا همکاران خود پذیرایی کنید. برای صرفه جویی در زمان و همچنین راحتی و سهولت برگزاری این رویداد می توانید از کاسه یکبار مصرف ساده استفاده کنید.

هر کدام از این ظروف یکبار مصرف بسته به جنس و نوع مواد دارای مزایایی هستند. دور ریختن ظروف یکبار مصرف با توجه به مواد تشکیل دهنده شما باید بین پلاستیک، فوم یا کاغذ یکی را انتخاب کنید. در اینجا اطلاعات دقیق تری در مورد مزایا و معایب هر کدام ارائه می دهیم:

پلاستیک بشقاب ها و پیش غذا های یکبار مصرف غیر قابل جذب بوده و در رنگ های متنوعی تولید می شوند. این می تواند باعث شود که سفره ای رنگارنگ بچینید یا تم مهمانی خود را مشخص کنید. اما گرانتر از فوم و کاغذ است. نکته دیگر طراحی خاص، متفاوت و پیچیده و لبه های مواج و جذاب این ظروف است.

کاغذ ظروف یکبار مصرف کاغذی سازگارتر با محیط زیست هستند. با این حال، کاغذ بدون پوشش می تواند روغن و آب را جذب کند و زیر وزن مواد غذایی سنگین خرد شود. ظروف کاغذی نیز در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است و حتی امکان چاپ بر روی آنها نیز وجود دارد. فوم ظروف فوم یکبار مصرف بسیار سبک و ارزان هستند. این ظروف را نمی توان در مایکروفر قرار داد. ظروف یکبار مصرف فوم از نظر رنگ نیز فقط در رنگ های سفید، مشکی و ساده موجود است و تنوع رنگی ندارد.

مشخصات کاسه یکبار مصرف درب دار

مشخصات کاسه یکبار مصرف درب دار

کاسه پلاستیکی یکبار مصرف درب دار برای بسیاری از کاربردهای روزانه استفاده می شود. انواع غذاها در این کاسه های درجه یک و با کیفیت درب دار سرو می شود. به همین دلیل استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است. عرضه کننده لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف درب دار این روزها بازارهای داغی را تجربه کرده و به فروش بالایی دست یافته است. مدل های مختلف کاسه یکبار مصرف در فروشگاه ها و مراکز مختلف ظروف یکبار مصرف عرضه می شود.

در این فروشگاه ها با توجه به استقبال بی نظیر خریداران از این نوع ظروف، انواع حراج های فصلی برای آن در نظر گرفته شده است که باعث استقبال بسیاری از مشتریان از این محصول می شود. برخی از مدل های مختلف کاسه یکبار مصرف عبارتند از: کاسه های کاغذی یکبار مصرف که بسیار مرغوب هستند و در مجاورت غذای داغ یا مایعات با حرارت بالا تغییری در کیفیت ندارند و از بین نمی روند. انواع کاسه و ظروف یکبار مصرف آلومینیومی نیز از جمله تنوع بالای این ظروف یکبار مصرف می باشد. این ظروف برای غذاهایی که باید گرم سرو شوند مناسب هستند. آنها را می توان در فر یا تستر و مایکروویو گرم کرد، بدون اینکه کمی از کیفیت آنها کاسته شود.

مرجع فروش کاسه یکبار مصرف درب دار

مرجع فروش کاسه یکبار مصرف درب دار

برای خرید و اطلاع از قیمت و فروش کاسه یکبار مصرف درب دار می توانید به صورت آنلاین در فروشگاه لوازم یکبار مصرف آرمانی اقدام کنید و بهترین کاسه یکبار مصرف درب دار، کاسه سبزی یکبار مصرف، کاسه یکبار مصرف رنگی، کاسه یکبار مصرف کاغذی را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه خریداری کنید. کاسه یکبار مصرف بزرگ خرید کاسه یکبار مصرف درب دار خرید کاسه رنگی یکبار مصرف با قیمت عمده از فروشگاه آرمانی. از کاربردهای کاسه یکبار مصرف بزرگ می توان به آش خورشتی و کاسه یکبار مصرف سوپ اشاره کرد.

قیمت نهایی کاسه یکبار مصرف درب دار توسط فروشندگان این محصول درجه یک و با کیفیت برای عرضه در فروشگاه های ویژه تعیین می شود. قیمت این کاسه های یکبار مصرف به گونه ای است که همه افراد از اقشار مختلف با هر بودجه ای می توانند یکی از انواع آن را انتخاب و خریداری کنند.

به عبارتی این محصول برای تمامی اقشار جامعه مناسب و مقرون به صرفه است. عرضه کاسه یکبار مصرف در ایران سال هاست که ادامه دارد. در ماه های مبارک رمضان و محرم انواع شله زرد و نذری سرو می شود و در این غذاها استفاده می شود. قیمت کاسه درب دار باعث شده تا افراد زیادی برای استفاده از این کاسه ها برنامه ریزی کرده و آن ها را در حجم بالا خریداری و مصرف کنند. این نوع کاسه ها برای انواع پذیرایی نیز پیشنهاد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما