توزیع بی واسطه کاسه یکبار مصرف رنگی

امروزه بیشتر مردم، تمایل دارند از ظروف یکبار مصرف، استفاده کنند چرا که هم وزن پایینی دارند و هم جابه جایی آنها راحت بوده و هم اینکه استفاده از این ظرف، آنها را از شستشوی ظروف غذاخوری بی نیاز می کند. ظروف یکبار مصرف، انواع مختلفی دارند و یکی از انواع آنها کاسه یکبار مصرف رنگی بوده که توزیع بی واسطه آن در مرکز پخش، توسط همکاران ما انجام می شود. شما نیز می توانید برای تهیه این ظروف به ما مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

توزیع بی واسطه کاسه یکبار مصرف رنگی

رنگ بندی مختلف کاسه یکبارمصرف

رنگ بندی مختلف کاسه یکبارمصرف معمولا برای سرو غذاهای ایرانی و به ویژه خورشت در مراکز عرضه غذای رستورانی و غذاخوری ها و … از کاسه های رنگی کوچک، استفاده می شود که معمولا در دو نوع درب دار و بدون در نیز هستند از این ظروف بیشتر در مراسم و اماکن عمومی برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می شود. این کاسه ها معمولا بیشتر در دیزی فروشی، مهد کودک و… به وفور کاربرد دارد و در آن خورشت، ترشی، ماست، زیتون و… می ریزند.

همچنین ظروف یکبارمصرف برای کسانی که مشغله زیاد دارند و با کمبود وقت مواجه اند بسیار مناسب می باشداین نوع از ظروف فانتزی دارای انواع مختلف بوده و در سایزهای متنوع تولید می شوند. جنس این ظروف از پلی پروپلین بوده که نوعی پلاستیک نرم و سبک می باشد و ظاهر این کاسه ها با دهانه بزرگ می باشد. این کاسه ها در رنگ بندی های متنوعی در بازار مشاهده می شود.

انواع کاسه های رنگی از رنگ سفید و سبز گرفته تا قرمز و زرد و… موجود می باشد. شاید بد نباشد ما هم بخاطر تم رنگی آنها در تولدها و مهمانی ها از این ظروف استفاده کنیم و به وسیله این ظروف به میز خود، انرژی ببخشیم. انتخاب رنگ این کاسه ها سلیقه ای بوده و بستگی به محتویات آن دارد و معمولا از رنگ سبز آن، در هیئت ها و مراسم مذهبی استفاده می شود.

انواع طرح های کاسه یکبارمصرف

انواع طرح های کاسه یکبارمصرف

امروزه برای تنوع بیشتر و رقابت شرکت های تولید کننده، انواع مختلفی از کاسه های یکبار مصرف در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده و به بازار فرستاده می شود. این کاسه ها به صورت ساده و یا طرح دار می باشد. انواع این ظروف به صورت کاسه یکبارمصرف درب دار و بدون در به مشتریان عرضه می شود.

از میان طرح های متنوع آنها می توان به طرح نیلوفری اشاره کرد و از مشخصات ظاهری این کاسه لبه های کنگره ای است که با مواد پلی استایرن تولید می شوند و رنگ بندی متعدد داشته و هم برای پذیرایی در مراسم شادی و هم مذهبی مورد استفاده می باشد. کاسه هایی نیز هستند که به pp معروف هستند و از جنس پلی پروپلین بوده و هر گونه مواد شیمیایی و الودگی مبرا بوده و می توان برای سرو غذاهای سرد و گرم استفاده کرد.

همچنین کاسه هایی در بازار موجود می باشند که طرح های ساده و نیز طرح های منحصر به فرد و بی نظیری همچون گل و گلبرگ و… داشته و به وفور در بازار مشاهده می شود و هرکس بنا به سلیقه می تواند گزینه مورد نظر را انتخاب کند.

کارخانه تولید کاسه یکبار مصرف رنگی

کارخانه تولید کاسه یکبار مصرف رنگی در کارخانه تولید کاسه یکبار مصرف رنگی، انواع کاسه های زیبا و منحصربه فرد با بهترین مواد اولیه و با به کارگیری پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنولوژی روز، تولید می شوند. این محصول، به دست توانای متخصصان ایرانی تولید می شود و بعد از اتمام مراحل تولید به بخش کنترل کیفیت فرستاده می شود تا کیفیت آن بارها سنجیده شود و پس از تایید آن در این بخش، محصول موردنظر به تولید انبوه می رسد.

این محصولات در سایز و اندازه های مختلف بوده و از کاسه یکبار مصرف کوچک تا کاسه یکبارمصرف بزرگ را شامل می شوند. شما نیز می توانید برای خرید آن به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید. قیمت کاسه یکبارمصرف رنگی در فروشگاه عرضه مستقیم ما به علت حذف واسطه ها و هزینه های دیگر، ارزان تر از قیمت بازار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما