بازار فروش گلدان پلاستیکی رنگی مستطیل

بازار فروش گلدان پلاستیکی رنگی مستطیل صورت اینترنتی با قیمت ارزان تولیدی از طریق سایت پیشرو دایر می باشد گلدان های پلاستیکی تولید شده در مجموعه ما به دلیل داشتن تنوع در رنگ و اندازه توانستند سلیقه مشتریان گوناگون را برای خرید، به سوی خود جلب نمایند. شما میتوانید برای خرید انواع گلدانهای پلاستیکی سایت ما را در ادامه دنبال بفرمایید.

بازار فروش گلدان پلاستیکی رنگی مستطیل

سایزبندی مختلف گلدان پلاستیکی

سایزبندی مختلف گلدان پلاستیکی امروزه مغازه ها مجموعه ای عظیم از گلدان ها را ارائه می دهند. در عین حال، اندازه و شکل گلدان های گل هم برای رشد گیاه باکیفیت آنها و هم برای دکوراسیون موثر اتاق اهمیت زیادی دارد. گلفروشان از تکرار این قانون اساسی خسته نمی شوند که «هرچه گل بزرگتر باشد، به ظرفیت بیشتری نیاز دارد»

. اندازه گلدان جدید با توجه به اندازه سیستم ریشه به اضافه 2 سانتی متر زهکش و مقداری بستر تعیین می شود. همچنین باید به ارتفاع گیاه نیز توجه کنید. ارتفاع گلدان باید 1/3 ارتفاع آن باشد. کارشناسان خاطرنشان می کنند که همه گل ها گلدان های بزرگ را دوست ندارند.

برخی از افراد از بزرگ شدن در محله های تنگ لذت می برند. چنین گیاهانی شامل گیاهان آگلونما، آنتوریوم و اسپاتی فیلوم می‌شوند. شکل گلدان عامل مهمی برای رشد راحت گل ها است. بر کسی پوشیده نیست که ریشه گیاهان بلند است (این امر در مورد گونه های مرکبات، کاکتوس ها و انواع مختلف نخل صدق می کند)، شاخه ای (گل داودی، شمعدانی، بگونیا) و فیبری است.

بنابراین، گلدان های باریک و بلند برای یک سیستم ریشه طولانی انتخاب می شوند. برای یک گیاه با ریشه فیبری ،یک کاسه کم عمق و جادار مناسب است. اگر انتخاب گلدانی با اندازه ایده آل غیرممکن است، کارشناسان توصیه می کنند که گلدان پلاستیکی استاندارد را ترجیح دهید، که در آن ارتفاع و قطر یکسان است. این شکل معمولا برای اکثر گیاهان آپارتمانی مناسب است.

رنگ بندی مختلف گلدان پلاستیکی

رنگ بندی مختلف گلدان پلاستیکی در حال حاضر گلدان ها به طور فعال از ماده پلاستیک تولید می شوند، زیرا با قیمت پایین، تنوع در اندازه ها، اصالت شکل ها و رنگ ها خریداران را به خود جذب می کنند

رنگ گلدان باید به طور موثر بر زیبایی گیاه تأکید کند و ظاهر خود را از بین نبرد. این به هیچ وجه به این معنی نیست که گلدان نمی تواند رنگارنگ، روشن و طرح دار باشد. فقط باید گلدانی انتخاب کنید تا گیاه گلدانی شما بهتر از بدون آن به نظر برسد. همچنین ارزش حساب کردن با فضای داخلی را دارد.

به عنوان مثال، فرض کنید تصمیم دارید گلی را روی یک قفسه یا میز کنار دیوار قرار دهید. به کاغذ دیواری ها نگاه کنید، اگر رنگارنگ هستند، پس نباید گلدانی با طرح انتخاب کنید، بهتر است یک کاغذ دیواری ساده بگیرید و بالعکس.

روی یک پس‌زمینه تیره، گلدان روشن جالب‌تر نقش خود را بازی می‌کند، فقط اگر می‌خواهید آن را برجسته کنید، و اگر نیاز دارید که نامرئی باشد، رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پس‌زمینه مطابقت داشته باشد یا نزدیک به آن باشد.

شکل گلدان با توجه به نیاز گیاه خاص تعیین می شود. گل هایی با سیستم ریشه عمیق نیاز به گلدان دراز دارند، اما اگر ریشه های زیادی وجود نداشته باشد، یک کاسه یا یک گلدان کم بهتر است (به عنوان مثال، برای بروملیادها : گوزمانیا ، وریزیا ).

کاکتوس ها و بنفشه ها به یک گلدان کوچک نیاز دارند. بونسای ها ظروف کم ارتفاع مانند سینی عمیق را ترجیح می دهند. برای راحتی پیوند، بهتر است گلدان ها و گلدان ها را با لبه مستقیم یا با لبه منحنی به بیرون انتخاب کنید

تولید گلدان پلاستیکی رنگی مستطیل

تولید گلدان پلاستیکی رنگی مستطیل تولید انواع گلدان پلاستیکی رنگی از جمله گلدان پلاستیکی رنگی مستطیل و صادرات آن به کشورهای خواهان این محصول از جمله کشورهای عربی و کشورهای حوزه اوراسیا در دستور کار مجموعه ما قرار گرفته است که از این راه توانسته ایم تعامل خوبی با تجار داخلی و خارجی برقرار نماییم .با توجه به حاشیه سود بالا برای مشتریان میتوان روی صادرات گلدان پلاستیکی حساب ویژه‌ای باز کرد که این امر مستلزم تجاری‌سازی این محصول به طرق مختلف از جمله تجاری سازی مناسب در فضای اینترنت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما