توزیع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی عمده

امروزه در سراسر دنیا و همچنان ایران خرید و فروش ظروف یکبار مصرف پلاستیکی عمده وخرده بیش از پیش به چشم می خورد. این ظروف پلاستیکی به دلیل تنوع در رنگ و کیفیتی که دارد بسیار مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته اند. زیرا این ظروف پلاستیکی بسیار ارزان بوده ودر همه جا به راحتی پیدا می شوند و چون این ظروف وزن سبکی دارند خانواده بیش تر از ظروف پلاستیکی که به صورت یکبار مصرف هستند در تفریح ها و گردش های خانوادگی استفاده می کنند.

توزیع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی عمده

مشخصات ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

مشخصات ظروف یکبار مصرف پلاستیکی ظروف یکبار پلاستیکی مصرف از لحاظ ظاهری و شکل مشخصات گوناگونی دارند که شما با مطاله ی این مقاله متوجه خواهید شد.این ظروف که از پلاستیک خام در کارخانه ها تولید می شود خود روندی دارند. کارخانه ها ابتدا ماده اولیه پلاستیک را خریداری کرده و پس از طی این مراحل ماده خام پلاستیک وارد کوره و محفظه هایی می شوند که با دمایی مشخص حرارت داده می شوند. پس از عبور از این مراحل دستگاه هایی وجود دارند که ظروف یکبار مصرف را در انواع مشخصه ها تولید می کنند.

مشخصات ظروف یکبار مصرف:

  • دارای پروانه بهداشتی می باشد
  • دارای مشخصات کارخانه تولید کننده است
  • راهنمای کاربرد صحیح ظرف

همان طور که در بالا اشاره کردیم ظروف یک بار مصرف مشخصاتی دارند که هر کدام از آنها اطلاعاتی را به ما می دهند.گزینه اول مشخصات این ظروف دارا بودن پروانه بهداشتی می باشد شما باید در خرید ظروف پلاستیکی همیشه به این مورد دقت کنید که آیا ظروف مورد نظر از لحاظ بهداشتی پروانه دارد یا خیر سپس اقدام به خرید ان بکنید.

دومین مورد از مشخصات ظروف پلاستیکی مشخصات کارخانه تولید کننده می باشد این مورد از این لحاظ مهم است که بسیاری از کارگاه های تولیدی ظروف پلاستیکی بی کیفیت و حتی سمی تولید می کنند که این امر سلامت افراد مصرف کننده را تهدید می کند به همین دلیل مشخصات کارخانه تولید کننده همیشه باید روی این ظروف درج شود.

سومین مورد درباره ی مشخصات این ظروف ای مورد می باشد که باید ظروف دارای راهنمای کاربرد صحیح باشند زیرا بعضی از ظروف از پلاستیک درجه سه و بی کیفیت ساخته شده اند که لازم است شما همیشه این موارد را بدانید و برای مصارف خانگی از ظروف سالم استفاده کنید.به

انواع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

انواع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی انواع ظروف یکبار مصرف:

  • ظروف فومی
  • ظروف گیاهی
  • ظروف آلومینیومی
  • ظروف کاغذی

که در اینجا ما به توضیح هر یک از نوع های ظروف پلاستیکی می پردازیم.

ظروف فومی ظروفی هستند که در تولید و ساخت آنها از مواد خام فوم استفاده شده است. ظروف یکبار مصرف فومی به دلیل اینکه خیلی دیر بو می گیرند بیشتر مورد استفاده رستوران ها و غذاخوری های می باشد.

این ظروف عایق گرمای خوبی نیز می باشند و برای سرو غذا های گرم نیز از این نوع ظروف فومی استفاده می شود.علاوه بر ویژگی های فوق در صورت ضربه به ظروف فومی محصولاتی که قابلیت شکستن دارند ضربه نمی بینند و این ظروف بسیار سبک بوده و امر جابجایی را اسانتر می کنند.

ظروف گیاهی یکبار مصرف ظروفی هستند که مردم به تازگی به ان روی اورده اند این ظروف به دلیل مواد فوق العاده ای که در ان بکار رفته هیچ زیانی برای سلامتی بدن برخلاف ظروف دیگر ندارند.و ویژگی جالب این ظروف گیاهی این است که خیلی زود در خاک تجزیه شده و برای محیط زیست نیز زیان چندانی ندارند.

ظروف آلومینیومی نیز یکی از انواع ظروف یکبار مصرف می باشد که ویژگی های مختص به خود را نیز دارد. این ظروف بهترین ظروف یکبار مصرف دنیا هستند و امروزه بیشتر رستوران های معتبر غذا های سفارشی را در این ظروف سرو می کنند.

این ظروف به راحتی داخل فر قرار می گیرند و هیچ گونه سوختگی از انها حاصل نمی شود. علاوه بر این در مکان هایی که مواد آلوده وجود دارد و ممکن است باعث فاسد شدن غذا شود این ظروف از فاسد شدگی جلوگیری می کنند.ظروف آلومینیومی بسیار سبک و قابل حمل بوده و در عین حال نیز بسیار مستحکم می باشند.

ظروف یکبار مصرف که در بازار موجود می باشند در انواع شکل ها ازجمله، لیوان، قاشق ، چاقو، کارد،سینی ، نی ،بشقاب ،ظروف یکبار مصرف پلاستیکی درب دار و غیره موجود می باشند که بسیاری از افراد حتی در مهمانی ها نیز از ان استفاده می کنند.

و این ظروف پلاستیکی به گونه ای ساخته می شوند که از کیفیت بسیار بالای برخوردار هستتد و براحتی خراب یا شکسته نمی شوند و به دلیل استفاده زیاد از این ظروف نسبت به گذشته مستحکم تر و بادوام تر نیز شده اند.

کیفیت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

کیفیت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی امروزه به دلیل اینکه بسیاری از مردم از ظروف یک بار مصرف استفاده می کنند نسبت به گذشته کیفیت ظروف پلاستیکی بهتر شده است در گذشته موادی که در تولید این ظروف بکار می رفت بسیار مضر بوده و سرطان زا نیز بود زیرا به دلیل مواد بی کیفیتی که در ان بکار می رفت برای سلامتی نیز مضر بود.

اما در عصر جدید بدلیل تقاضای زیاد مردم کارخانه ها نیز مجبور شده اند که ظروف یکبار مصرف درجه یک تولید کنند زیرا کارخانه های تولید کننده این ظروف بسیار زیاده شده اند و فضایی رقابتی را به وجود اورده اند. علاوه بر موارد بالا کیفیت ظروف با قیمت آنها رابطه مستقیم دارد به این مفهوم که هرچه کیفیت ظروف بیشتر باشد قیمت ان نیز بیشتر است و بالعکس.

سفارش ظروف یکبار مصرف پلاستیکی عمده

سفارش ظروف یکبار مصرف پلاستیکی عمده خرید و فروش و صادرات ظروف پلاستیکی امروزه به یک تجارت مهم تبدیل شده است زیرا در ایران نیز ظروف یکبار مصرف ارزان به صورت عمده و به صورت خرده موجود می باشد. شما برای سفارش ظروف یکبار مصرف ارزان پلاستیکی به صورت عمده می توانید به کارخانه هایی که در سراسر ایران فعالیت می کنند قرار داد امضا کنید و حتی می توانید نمایندگی ان را نیز داشته باشید.

البته شما باید در نظر بگیرید که حتما ظروف یکبار مصرف درجه یک را خریداری کنید زیرا بعضی از ظروف برای سلامتی بسیار مضر بوده و عامل بیماری زا دارند زیرا این ظروف به دلیل مواد بی کیفیتی که در ان به کار رفته کمتر مورد تقاضا قرار می گیرند. خرید و فروش ظروف پلاستیکی علاوه بر خرید حضوری به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز انجام می گیرد و سایت ما نیز بهترین محصولات یک بار مصرف ارزان و باکیفیت را به شما خریداران گرامی عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما